maandag 4 februari 2019

mini update Pretty little produce SAL

Hallo allemaal,

De afgelopen week heb ik niet veel geborduurd. Ik had niet zo veel zin en heb meer zitten gamen.
Ik ben in december begonnen met Stardew Valley op de Switch en ben druk bezig een boerderij op te zetten.

Verder heb ik nog last van mijn rug, en kan niet zo heel lang achter elkaar borduren. Alles met mate dan gaat het (redelijk) goed.

Dit keer is er maar een fruitje bijgekomen.



Maak kennis met Penelope Peach!

Nog 10 stuks en de titel te gaan.




Tot de volgende keer









2 opmerkingen:

  1. Hi Jeetje, sterkte met je rug. Het borduurtje wordt leuk en kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend zeg! Nog steeds last van je rug. Veel beterschap. Je borduurwerk blijft zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen