woensdag 6 februari 2019

Nieuwe start!

Hallo allemaal,

Ik begin niet zo vaak meer aan een nieuwe start. Ik wil eerst iets af hebben en ik mag van mezelf bij de start van een nieuw jaar een nieuw borduurproject starten.
2019 is begonnen en inmiddels al weer een maand oud dus ik mocht een nieuwe start maken!

Ik ben begonnen met de rendieren.


Ik ga deze rendieren niet in het vierkant borduren want ik ga er geen kussen van maken. Van het randje per week project (waar ik mee gestopt ben) had ik nog een flinke lap band liggen. Daar ga ik ze op borduren. Uiteindelijk wordt het een tafelloper of een schellendkoord.

De stof is naturel linnen ongeveer 12 draads en ik borduur met 2 over 2.
Mijn doel is om iedere maand 1 rendier af te krijgen zodat het voor de kerst af is. Het borduurt lekker snel en het zijn niet zo heel grote patroontjes.

Deze gaat mee in de week rotatie, ik heb nu dus 3 projecten die per week wisselen.

Voor nu een eerste update, aanstaande maandag volgt er meer!



Tot de volgende keer!










3 opmerkingen:

  1. Wat een grappige rendiertjes! Vast heel leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuwe start is altijd leuk! Ik wil ook graag weer wat nieuws maken, maar eerst het Chinese meisje maken.

    BeantwoordenVerwijderen