maandag 28 januari 2019

Pecking Order - roodborstje

Hallo allemaal,

Deze week was ik lekker vrij. Door mijn rugpijn heb ik vooral rustig aan gedaan.
Met mijn rug gaat het gelukkig steeds iets beter al voel ik het nog wel. Ik heb een infraroodlamp gekregen van Ronald en die gebruik ik nu om de dag. Dat voelt lekker en helpt te ontspannen.

In mijn vrije weekje heb ik eindelijk mijn hobbyplekje wat opgeruimd. Vooral nieuwe stempels en stansen in mappen gedaan en bakjes gekocht voor in mijn kasten en voor op mijn bureau. Ronald heeft aan de andere kant van de kamer ook een wat ruimere plek gekregen voor zijn 3d printers, dus nu kunnen we samen aan het werk. Wel zo gezellig.

Even kijken wat heb ik nog meer gedaan?
Oh, ik heb een pagina in mijn Wreck this journal gemaakt en ook nog wat geplakt aan de Diamond Painting. Ik zal de aankomende weken daar ook over bloggen.


Natuurlijk heb ik ook geborduurd, al is het niet veel.




Het volgende vogeltje is nu duidelijk zichtbaar en wordt een roodborstje. Als het vogeltje echt af is dan moet ik de Q-snap weer verplaatsen en zal ik een foto van het geheel maken.
Nu ga ik weer verder met de groente en fruit SAL.

Tot de volgende keer,









Veel meer foto's op INSTAGRAM

2 opmerkingen:

  1. Mooie update weer!
    Fijn dat het met je rug weer wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het beter gaat met je rug. De vogeltjes zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen