vrijdag 16 augustus 2019

Swapperdeswap!

Hallo allemaal!

Vandaag een blogje over Swaps!

Ongeveer 4 keer per jaar doe ik mee aan een SWAP. Deze organiseer ik ook. Dit zij creatieve mini-swaps, dat houdt in dat het klein is, het moet door de brievenbus passen en er moet iets zelfgemaakt in zitten.

Inmiddels heb ik aan 2 swaps meegedaan en staat de derde in de planning.

Swap april 2019

Het Thema was rood/liefde.

En dit is wat ik opstuurde









mijn lotgenootje kreeg ook het ingelijst Prickly but cute borduurwerk.

Dit blijft zo leuk om te doen!

Ohjah, dit is wat ik ontving. :)




Superleuk!


De tweede Swap is nog bezig. Nog niet iedereen heeft een pakje ontvangen.
Ik had een oneven getal aan deelnemers dus ik had geen lotgenoot. Ik heb toen besloten om 3 mensen iets te sturen.
Ze kregen alle drie hetzelfde pakket!




Ik vind die pilletjes markers zo ontzettend leuk! Gelukkig vonden de ontvangers het ook leuk. Dit keer geen borduurwerkje in de Swap maar zelfgemaakte doosjes en een zelfgemaakte kaart.

In de planning staat een Kerst-swap. Die start op 1 september, ik heb er nu al zin in en heb al veel ideetjes.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM




1 opmerking: