maandag 19 augustus 2019

Heel veel zwart

Hallo allemaal,

Dit keer weer een update van de Sewing Cats!
Ik ben begonnen aan de naaimachine, er komt dus heel veel zwart aan!



Ook is het eerste poesje al wat duidelijker zichtbaar.
De volgende keer ga ik weer wat stiksteekjes doen.

En zoals jullie al konden zien, heb ik 2 grime guards gekocht! Ik heb di nog niet eerder gebruikt maar het leek me handiger dan de elastieken die ik altijd om mijn borduurwerken bind.



Eentje voor de Sewing Cats en eentje voor de Pecking Order. En ik ben er blij mee! Geen lastige stukjes stof die telkens los gaan of in de weg zitten en de stof wordt ook niet vies want het zit netjes weggestopt.

Deze week ga ik weer verder met de Pecking Order.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM



2 opmerkingen: