maandag 17 juni 2019

Pecking Order - de voerbak is bijna af!

Hallo allemaal,

Vandaag weer een update van de Pecking order. Ik vind het een erg fijn borduurwerk. Ik ben blij dat ik de stof veranderd heb naar 18 count aida want 14 zou echt te grof zijn voor deze vogeltjes.

Ik heb niet echt heel veel geborduurd. Ik was wat down na de uitslag van het ziekenhuis (daarover straks meer) en daardoor dus ook wat lusteloos.

Als ik nu zo naar de foto kijken heb ik toch nog aardig doorgeborduurd. De voederbak waar de vogeltjes op zitten is bijna af, dat betekent dat ik alleen nog de laatste 2 vogeltjes hoef te borduren.



Ik denk dat deze eind juli klaar is en dan mag ik weer een nieuwe starten. De leden van mijn FB groep mogen dan kiezen welk project ik ga doen. Ik ben erg benieuwd welke ze gaan kiezen!
Deze week ga ik weer verder met de Rendieren.

Gezondheid

Zoals jullie weten heb ik nu bijna een half jaar erg veel pijn in mijn rug. Dinsdag 28 mei heb ik een MRI gehad, de week erna kon ik bellen voor de uitslag. Aangezien mijn huisarts met vakantie was, kreeg ik de uitslag van de assistent. Die vertelde dat er niets te zien was op de MRI.
Ik was zo ontzettend verdrietig....nu wist ik nog niets en ik heb nog steeds pijn. Ik moest ook echt even huilen, terwijl je juist blij moet zijn dat er niets ernstigs is!

11 juni moest ik bloedprikken (controle of de schildklier medicatie werkt) en de donderdag erna zou de huisarts weer terug zijn. Dus gebeld voor de uitslag en meteen gevraagd naar de MRI. Toen vertelde ze dat op de MRI te zien was dat ik scheurtjes in mijn wervels heb ( de L5 en Si dat zijn de onderste wervels). Daar is niets aan de te doen, behalve fysiotherapie en pijnstilling. Het zal ook altijd een zwakke plek blijven. Eindelijk weet ik dus waardoor ik pijn heb! Geen fijn bericht maar nu weet ik tenminste iets!! Vandaag wordt ik gebeld om een afspraak te maken bij de fysiotherapeut.
Ik hoop dat het helpt nu we gericht oefeningen kunnen doen.

Oh, de schildklier medicatie slaat goed aan en ik mag met de huidige dosering verder gaan. Langzaamaan gaat het dus weer wat beter met me. 

Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM








2 opmerkingen:

  1. Je borduurwerk wordt prachtig.

    Wat ontzettend naar om continue pijn te hebben. Hoop dat goed aanslaat de oefeningen. En je pijn minder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vogeltje's! Van Marjolein Bastin? Hopelijk geven de oefeningen je wat verlichting!

    BeantwoordenVerwijderen