woensdag 19 juni 2019

Mijn eerste Scralwrbox

Hallo allemaal,

Ik heb een abonnement genomen op de Scrawlrbox. Dat is een maandelijkse box met teken- en/of schilderspullen. Je weet niet wat je krijgt dus iedere keer is het weer een verrassing.
De box kost inclusief verzenden 20 Britse Pond (ongeveer €22,50). De inhoud komt daarmee overeen. Naast de spullen krijg je ook een opdracht om iets te maken met de inhoud van de box. Het leek me leuk om dit een keer te doen, en op deze manier kennis te maken met spullen die ik zelf misschien niet zo snel zou kopen. Voorlopig doe ik een half jaar mee.

De mei box was dus mijn eerste box, deze kwam eind mei binnen en afgelopen weekend ben ik ermee aan de slag gegaan.

Voordat ik met de box aan de slag ging heb ik een multimedia boek gekocht. Hierin maak ik een  testpagina van de geleverde spullen en doe ik de opdracht . Zo heb ik straks een leuk soort van Scrawlrbox art journal.



En toen mocht de box eindelijk open!


Spannend!!

inhoud Scrawlrbox mei 2019
Zo te zien zijn dit paintmarkers, hier heb ik nog nooit mee gewerkt.
Wel leuke kleuren, groen, goud, wit, zwart en zilver. Ook nog een potlood en gum, een sticker, een snoepje, 2 vellen papier en de maandelijkse artiest. Helemaal onderaan dit blog zal ik de waarde geven van deze spullen.

Eerst maar eens een testpagina maken.



De witte en zilveren stift heb ik op een stukje zwart papier gedaan ander zie je ze bijna niet.

De opdracht was paper tiger.....lastig want ik ben niet zo'n hele goede tekenaar!

Na wat schetsjes besloten om dit te maken......


Een ondeugende kat die het behang van de muur heeft gekrabd.


De tekening heb ik op het bijgeleverde papier gemaakt. Dat was volgens mij niet echt papier voor dit soort stiften, want het papier rulde een beetje. Uiteindelijk heb ik de tekening in het boekje geplakt.




Het was een erg leuke box. De stiften kan ik prima gebruiken bij de kerstkaartjes die ik straks weer ga maken.

De spullen als je die in Nederland zou kopen: (bedragen naar boven afgerond)
Pilot Pintor per stuk € 3,-  4 stuks
Molotow Liquid Chrome € 6,-
Milan potlood H  
Milan gum 430 
twee vellen Canaletto Liscio 125 gsm papier 
snoepje Toffee mint

De stiften zijn bij elkaar € 18,-
Het potlood, de gum en papier kon ik op internet niet vinden, laten we €2,-
Komt het in totaal op € 20,-

Conclusie:
Leuk pakket en ik heb gewerkt met spullen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb. De waarde is goed, ongeveer gelijk aan wat je betaald (inclusief verzenden).

Ik ben benieuw naar het volgende pakket!


Tot de volgende keer,










Veel meer foto's op INSTAGRAM






4 opmerkingen:

  1. Al langere tijd had ik niet op je blog gekeken. Vanochtend las ik weer een keer en zag deze Scrawlrbox. Kun je me info geven hoe dit ergens te bestellen? Is alles in het Engels of zit er ook Nederlands bij?
    En ik lees over je gezondheidsproblemen. Heel veel Beterschap voor je.

    Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tineke,
      Op http://scrawlrbox.uk/ vind je alle informatie over de scrawlrbox. Het is inderdaad allemaal in het engels en je kunt betalen met PayPal.
      Inmiddels heb ik de box van juni ook ontvangen.

      Je zit nergens aan vast zolang je opzegt voor de 1ste van de maand.

      Bedankt voor je beterschaps wens, gaat helaas nog lang duren.

      Groetjes Jeetje

      Verwijderen
    2. Dag Jeetje, dank je wel. Dit vind ik namelijk erg leuk voor onze schoondochter en een klein beetje voor mezelf.

      Groetjes,
      Tineke.

      Verwijderen