maandag 10 juni 2019

Nieuwe start! Sewing Cats

Hallo allemaal,

Nu de Pretty Little Produce SAL ook af is mag ik een nieuwe project starten.

Ik wist al met welke ik ging beginnen en heb er ook veel zin in.
Het is mijn eerste keer op Murano 32 count met een motief dus ik was heel benieuwd naar hoe dat zou borduren.

Ik borduur twee over twee, dat betekent dat er ongeveer 6 kruisjes per cm worden geborduurd.
En ik moet zeggen dat dit erg fijn borduurt! Ik heb er afgelopen week een paar uurtjes aan gewerkt. 



De start
Ik heb het patroon ingescand zodat ik het op mijn tab kan gebruiken. Dat vind ik erg handig. Ik streep niet alles af (op papier doe ik dat wel) maar als het nodig is kan ik wel aantekeningen maken of markeren waar ik ben gebleven. 

Na een middagje borduren was ik een aardig eindje opgeschoten.

05-06-2019
En na nog een avondje borduren ben ik hier geëindigd.

09-06-2019
Niet heel veel maar dat komt omdat ik stiekem met nog een project ben gestart. Daarover een ander keer meer!
Deze week mogen de vogeltjes weer uit de kast.

Tot de volgende keer!


Veel meer foto's op INSTAGRAM














1 opmerking:

  1. Leuk een nieuw project. 32 count vind ik ook altijd fijn borduren. Erg leuke stof heb je uitgekozen. En al een grote nieuwe start zeg!

    BeantwoordenVerwijderen