woensdag 5 juni 2019

De cactussen zijn aangekomen

Hallo allemaal,

eindelijk kan ik de afgewerkte versie van de Prickly but Cute SAL laten zien.

Ik wilde het cadeau doen aan een vriendin. Een tijdje geleden heeft ze zich geprikt aan een cactus en er bleven maar naaldjes in haar hand zitten. Sommige zijn er zelfs uitgesneden!

Als ik nu een cactus zie moet ik aan haar denken en toen deze SAL voorbij kwam wist ik het meteen! Die ga ik maken voor Jenny.

Ze kijkt regelmatig hier op het blog en volgt me op FB dus het was erg lastig om het stil te houden, ze wist wel dat ik hieraan werkte maar niet dat ze het zou krijgen.

Afgelopen lente organiseerde ik weer een SWAP en toevallig werden wij gekoppeld. Een mooie kans om haar de cactussen op te sturen.
Ze is er erg blij mee.



En dit is het dan geworden!

Het was erg leuk om aan te borduren.

Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM


1 opmerking: