maandag 3 juni 2019

Bijna een rendier erbij...

Hallo allemaal,

Als ik niet zo vaak erg moe zou zijn had het me gelukt. Helaas moet ik toch echt 's middags een dutje doen om me goed te blijven voelen. En dus is het rendier niet helemaal af. Zijn kop, gewei en alle stiksteekjes moeten nog.



Ze worden wel heel erg leuk, de volgende keer zal ik een foto maken van het geheel. Er zijn nu 3 van de 9 rendieren (bijna) af, als het me lukt om 1 rendier per maand te maken dan zou het voor de kerst klaar moeten zijn.

Als dat niet lukt is het ook niet erg, dan is het in ieder geval ruim voor kerst 2020 af.

Deze week ga ik aan mijn nieuwe start werken! Ik heb er zoveel zin in en ben erg benieuwd hoe de stof borduurt. Ik heb nog nooit op 32 count evenweave geborduurd en deze stof is ook nog bedrukt.

Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM


1 opmerking: