maandag 27 mei 2019

Nog meer mussen

Hallo allemaal,

Na een drukke week heb ik nu lekker twee weken vrij. 
Twee weken waarin ik helemaal niets moet! Dus volop tijd om te doen wat ik zin in heb. Normaal stel ik voor mezelf dan toch een paar doelen maar zelfs dat heb ik niet gedaan.
De afgelopen week heb ik een stukje aan de Pecking order geborduurd en is er weer een musje bij.


Je kan de eindstreep al zien.

Voor deze week staan de rendieren in de planning maar misschien begin ik wel een mijn nieuwe start.

Gezondheid 

Ik heb nog steeds rugpijn. Helaas heeft de manuele therapie niet geholpen.  Morgenavond (dinsdag 28 mei ) wordt er een MRI gemaakt.  Hopelijk zien ze dan wat er aan de hand is. Volgende maand moet ik bloed laten prikken om te kijken of de ijzertabletten en de medicijnen voor de trage schildklier helpen. 

Nu eerst genieten van mijn vrije dagen!

Tot de volgende keer,



4 opmerkingen:

  1. Allereerst succes en sterkte met je gezondheid! En geniet lekker van je vakantie, benieuwd wat voor moois je allemaal gaat maken. Je borduurwerk wordt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerk en hup weer een mus erbij. Hoop dat MRI goed is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo jeetje, heb n vraagje, heb jij het patroon nog van die borduurlap van de mussen?? vindt m zo mooi en zo van toepassing bij ons.. zou ik m mogen?? Kopen oid..??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, maar ik verkoop geen patronen, ook maak ik geen kopieën van door mij gekochte patronen.
      Het pakket is o.a. te koop bij De Spinnerij: https://www.spinnerij.nl/index.php?route=product/product&path=2179_6986&product_id=27122

      Verwijderen