maandag 29 oktober 2018

Daar kwam een klein musje aangevlogen

En die landde bij het potje op de voederplank!

Hallo allemaal,

Jullie kunnen het denk ik al raden....vandaag een update van de Pecking Order!

Ik heb lekker doorgeborduurd en er is weer een vogeltje bij gekomen. Ik ben nu bijna op de helft!


Als deze pagina af is ben ik op de helft en moet de q-snap verschoven worden. Dan maak ik ook een foto van het geheel.

Ik heb een 21 cm en 29 cm q-snap samengevoegd zodat ik een rechthoek heb om in te borduren. Die tip zag ik op Youtube voorbij komen en het werkt inderdaad prettiger. Vooral de werkjes die ik op de bank doe. Voor de grotere projecten die in de standaard moeten blijf ik de grote q-snaps gebruiken.


Deze week ben ik vanaf woensdag een paar dagen vrij. Ik zou naar de KreaDoe gaan maar dat gaat helaas niet door. Voordeel is dat ik nu wel een paar dagen extra heb voor mijn hobby's.

Deze week ga ik weer verder met de groente en fruit SAL en ga ik weer kerstkaartjes maken.

Tot de volgende keer!




2 opmerkingen:

  1. Q-snap ?
    Hier borduur ik alles met de hand aan tafel meestal. Ook grote werken.

    Ziet er prachtig en schattig uit die vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vogeltjes zijn erg gedetailleerd en mooi. Je borduurt flink door.

    BeantwoordenVerwijderen