woensdag 31 oktober 2018

Aankopen oktober

Hallo allemaal,

Dit keer weer een overzichtje met wat ik heb gekocht in oktober. (hobby gerelateerd)

Aliexpress

Deze maand had ik best veel besteld, helaas is nog niet alles binnen.

Stansen en stempels
Ik koop normaal gesproken de stempels en stansen bij de Nederlandse hobbywinkels maar heb er nu een paar op Aliexpress gekocht. De stansen zijn prima, bij de stempels merk je wel wat kwaliteitsverschil. Maar dat verschil merk ik soms ook wel tussen de Amerikaanse merken en Nederlandse merken. (Amerikaanse blijven favoriet).



Vooral veel kerst stempels, die kun je nooit genoeg hebben!


Schudmateriaal
Dit ga ik gebruiken om schudkaartjes mee te maken. Ik heb sterretjes, sneeuwvlokjes en gewone ronde sequins gekocht. De sequins kan ik ook gebruiken om kaarten op te leuken.



Mini-borduurringen en Magneetjes
Deze twee items heb ik gekocht om needleminders van te gaan maken.
Ik heb een heleboel verschillende maten en figuurtjes gekocht om te kijken welke het beste bevalt om needleminders te maken.
Nu nog op zoek naar mini patroontjes.




Washi tape
Ik heb ook nog wat Washi tape gekocht. Daar kan ik nog niet alles van laten zien want een gedeelte gaat in een swap.


De glitter washi gaan jullie terug zien bij de kerstkaartjes! De grotere rollen zijn dubbelzijdig plakband. Ik gebruik dat vaak om mijn zelfgemaakte kaartjes op de basiskaart te plakken.

Knutselspul

Hobby Compleet de Duif
Een van mijn favoriete Nederlandse hobby winkels. Als je voor een bepaalde datum een bestelling plaatste kreeg je een goodiebag erbij! Aangezien ik toch wilde bestellen kwam dit wel leuk uit.
Ik kocht de MFT stansen, de inkt en de schudpouches en kreeg papier, stempels en potloden cadeau.




Borduurspul

De Spinnerij
Dit is een van mijn favoriete borduurshops. Ik heb niet zo heel veel meer nodig want ik heb bijna alle DMC en borduurstof in overvloed. Soms raken kleurtjes op of kom ik in een patroon een kleurtje tegen die ik nog niet heb. Dit keer dus wat nieuwe kleurtjes.Verder wil ik alles op plastic bobbins i.p.v. karton en heb ik 100 plastic bobbins gekocht.
En ik wilde een paar q-snaps samenvoegen zodat je een rechthoek hebt om in te borduren.







Tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten