maandag 22 oktober 2018

Blauwe bes, komkommer en watermeloen!

Hallo allemaal,

Vandaag een update van de Pretty little produce SAL.

Er zijn er weer 3 bij gekomen.



Maak kennis met Bonnie Blueberry, Christopher Cucumber en Wendy Watermelon.
Dit is de derde rij groente en fruit en volgens mij komen er nog twee rijen onder. Ik heb de patronen voor deze rij en de volgende rij al binnen want ik loop een beetje achter.

Deze week ga ik weer verder met de Pecking order, ga ik de oogjes op de cactusjes maken en ga ik verder met de voorbereidingen van een nieuwe start.
Wat dat wordt zal ik plaatsen wanneer de eerste steekjes gezet zijn.

Helaas heb ik deze maand helemaal niet aan een groot maandproject gewerkt, dus daar volgt geen update van. Ik hoop volgende maand weer een grote te kunnen oppakken.

Tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er vrolijk uit.
    En ze hebben ook leuke namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even, dan heb je een foodblog hahahaha... Ik vind ze superschattig.
    NIEUWE START??? leuk leuk leuk. Is altijd weer een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!! Dit lijkt mij een heerlijk project om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen