maandag 24 september 2018

Herfst komt er aan

Hallo allemaal,

Terwijl het buiten regent en waait, zit ik lekker met een borduurwerk op de bank.
De afgelopen week heb ik aan de Pecking Order gewerkt. Ik heb het patroon opgedeeld in ongeveer 8 pagina's en ben nu bezig met de tweede en derde pagina. Er zijn al 3 vogeltjes en een klein bloempotje zichtbaar.



De Pecking Order stelt een voederplank met diverse vogeltjes voor. Dat past wel bij dit weer!

Binnenkort gaan we de tuin weer volhangen met lekkers voor de vogeltjes. De poezen mogen dan niet meer in de tuin, dus de vogeltjes kunnen rustig en veilig eten.
Onze tuin is zo afgeschermd dat onze poezen er niet uit kunnen, daardoor is onze tuin ook niet meer interessant voor andere katten want die komen nu niet meer in onze tuin.
Als wij onze poezen dus binnen houden is onze tuin heel veilig voor vogeltjes.

De komende week ga ik weer verder met de groente en fruit SAL.


Tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Hoe is je tuin dan afgeschermt voor katten.
    Hier kwamen ze altijd buiten. Ene wilde bijna nooit naar binnen...

    Je borduurwerk word prachtig ben zeer benieuwd hoe het verder vorderd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb er goed tempo in. De vogeltjes worden prachtig! Hier ben ik altijd bang voor ongedierte (muizen en ratten). Als ik wat op hang voor de vogels

    BeantwoordenVerwijderen