maandag 17 september 2018

update van alle projecten

Hallo allemaal,

tijdens mijn vrije weken heb ik niet stilgezeten en heb ik aardig doorgeborduurd.

Hieronder een kort overzicht van de lopende projecten:

Pretty little produce SAL





Hier zijn Pippa Pear, Lizzie Lettuce en Pedro Pineappel bij gekomen.


Pecking order




Hier zijn nu 3 vogeltjes zichtbaar.

Prickly but cute






De een-na-laatste cactus is geborduurd


aankopen
Natuurlijk weer een nieuw patroon gekocht....


Verder ga ik aan de slag met een borduur overzicht. Welke patronen heb ik, heb ik de stof en garen al en hoever ver ben ik al gevorderd. Ik zag een mooi voorbeeld voorbij komen op Instagram dus ik ga eens kijken of dat iets voor mij is.


Tot de volgende keer!




4 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt zeker niet stil gezeten, wat een leuke en vrolijke borduursels. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er hartstikke schattig uit. Ik vind die cactusjes geweldig leuk. En de Pecking order.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Flink veel bij geborduurd aan je prachtige projecten. O ben benieuwd hoe zo'n overzicht eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet stil gezeten, je borduurwerken vorderen prachtig

    BeantwoordenVerwijderen