woensdag 26 september 2018

Mario through the ages # 26

Hallo allemaal,

Eindelijk weer een update van een maandproject! De afgelopen weken heb ik gewerkt aan de Mario. En.....pagina's 6 en 7 zijn af! De eerste rij van het patroon is nu klaar.




Het werk mocht dan ook uit de Q-snap en dus kan ik jullie een foto van het geheel laten zien.





Ik laat het nog even uit de Q-snap zodat de kreukels er uit kunnen trekken. Voorlopig gaat deze de kast in, volgende maand ga ik weer verder met de Escher.

Tot de volgende keer!











projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina 8 van 15

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk patroon! En wat een groot werk is het eigenlijk! In de q-snap heb je dat eigenlijk niet zo door...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O het werk is veel groter dan ik dacht. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen