zondag 7 februari 2016

Borduurwerken in textielmuseum

Ik heb sinds een aantal maanden ook een account op DevaintArt. Dat is een site waar je alle soorten kunst kunt plaatsen.

Een tijdje geleden zag ik op DevaintArt een aantal mooie borduurwerken over computerspellen en toen ik op de kunstenaars pagina (Per Fhager ) ging kijken zag ik werkelijk prachtige werken. Hij gebruikt naast kruissteek nog allerlei verschillende borduurtechnieken die er allemaal even mooi uitzien.
Toen ik hem complimenteerde met zijn werk vertelde hij dat zijn werk wordt geëxposeerd in het textielmuseum in Boras (Zweden). 

Mocht een van mijn lezers deze zomer daar in de buurt zijn, ga dan zeker langs! (en laat mij weten wat je ervan vond)

De link naar het Textielmuseum.

De link naar zijn pagina op DeviantArt.


Een scene uit The Legend of Zelda: Links Awakening.
Door Per Fhager in tent-stitch.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten