vrijdag 5 februari 2016

Geheim project # 4 (Hummel)

Deze week weer een update van het geheime project. Ik weet nu zeker dat ze hier niet kijkt dus ik ga verklappen wat het wordt.

Het wordt een Hummel en wel deze:


Ik maak het voor mijn schoonmoeder want die spaart de beeldjes van Hummel. Zelf vind ik ze vreselijk lelijk.....
Als het af is doe ik het in een mooi lijstje en dan krijgt ze het voor Moederdag.

Oh, en natuurlijk een foto van het borduurwerk!


Normaal doe ik de stiksteekjes als het borduurwerk helemaal af is maar nu had ik zoiets van meteen maar doen. Dat bevalt eigenlijk prima! 

Volgende week weer verder met de geboortetegel. 

4 opmerkingen:

  1. Toch wel een leuk plaatje! hummels zijn niet echt mooi nee, maar ik heb er toch eentje, geërfd van mijn oma en dan is het toch speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad best een leuk plaatje,alleen die vreselijk saaie kleuren!
      Als je zoiets erft dan maakt dat het wel weer bijzonder. Ik heb een beeld van Kniertje geërfd toen mijn moeder overleed. Vreselijk lelijk maar toch speciaal.

      Verwijderen
  2. Oh toch wel leuk, ik snap je wel aangezien de kleuren best eentonig zijn...

    BeantwoordenVerwijderen