maandag 15 februari 2021

Valentijn en een update van de Sewing Cats

 Hallo allemaal,

Zelf doe ik niet aan Valentijnsdag, maar ik doe wel altijd mee met de Valentijnskaartjes op FB. Dat is dan voor dieren. Ik had dit jaar een grote rode kater als Valentijn, voor hem maakte ik onderstaande kaartjes, de rechter heb ik uiteindelijk verstuurd.




Natuurlijk ontving ik zelf ook een kaartje voor onze katten. Echt een superleuk kaartje maar ik heb geen idee van wie, dat wordt dus nog even raden.😀


En naast ontzettend veel gamen ( ik ben verslaafd aan Immortals Fenyx Rising op de Switch) heb ik ook best veel geborduurd. ER is een kitten bijgekomen en ik zie het begin van een borduurring. Deze plank gaat lekker snel! Ik heb wat draden geparkeerd want anders moet ik erg veel af- en aanhechten. 


Het is fijn om maar aan 2 projecten te werken want je ziet ze (allebei) lekker vooruitgaan.  Zoals ik al vertelde wil ik naar 2 week projecten en 1 maandproject, maar ik denk dat ik de weekprojecten ook op maandelijks zet. Aan de grote maandprojecten werk ik eigenlijk alleen op de maandagochtend, de weekprojecten doe ik door de weeks s'avonds  en in het weekend. In plaats van de weekprojecten wekelijks te roteren ga ik dat straks ook maandelijks doen. Maar eerst terug naar 3 of 4 projecten!
(en de DMC kleurenkaart dus eigenlijk 5 projecten 😉)


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Jeetje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten