maandag 22 februari 2021

Sewing Cats en DMC kleurenkaart

 Hallo allemaal,

Deze week heb ik niet veel geborduurd. Wel heb ik Immortals Fenyx Rising uitgespeeld! 
En tussen het werken door heb ik ook het lapje voor met de kleurtjes voor de DMC kleurenkaart af. Ik moet ze nog knippen en op kartonnetjes plakken en dan kunnen ze in de map. De volgende lading worden de nummer 1 t/m 35, die zitten zelfs nog in hun doos waarin ik ze gekocht heb. Die moeten nog op bobbins gewikkeld en dan ga ik meteen de blokjes voor de kleurenkaart borduren.

Nu eerst een foto van de Sewing cats!


Het is bijna niet te zien maar ik heb aardig wat wit erbij geborduurd, en het gele garenklosje heeft iets meer garen. 

En de DMC kleurenkaart:

Er zijn weer 14 kleurtjes af!

Dit waren nog overblijfselen van de Pecking Order, maar deze kleuren heb ik ook in mijn verzameling. Ik borduur alleen de kleurtjes die ik ook daadwerkelijk heb. 

Nu nog wassen strijken en op kartonnetjes plakken met de bijbehorende nummers. 

Deze week heb ik dus Immortals Fenyx Rising uitgespeeld en ben meteen met een nieuw spel begonnen.
Ik ben begonnen met Atelier Ryza Ever Darkness & The Secret Hideout op de Switch. Dat spel lag er al een tijdje, mijn man heeft het eerst gespeeld. Ik heb niet eerder een atelier spelletje gespeeld dus ben benieuwd of ik het wat vind. 

Vandaag weer even aan de Mario werken zodat ik vrijdag weer een update heb en ik moet wat kaartjes maken voor het Estafettespel en verjaardagen. Druk dagje dus!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Jeetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten