maandag 26 augustus 2019

Nog maar 1 vogeltje!

Hallo allemaal,

Vandaag weer een update van de Pecking Order. Deze is bijna af! Het een na laatste vogeltje en de stiksteekjes zijn geborduurd.



Nog 1 vogeltje en dan nog wat Franse knoopjes en dan is ie af!
Het is moeilijk om het weg te leggen als je zo dicht bij het eind bent, maar toch ligt ie nu in de kast. Deze week ga ik weer verder met de Sewing Cats.

Ik heb beloofd dat de leden van mijn Facebook groep mogen kiezen welk project ik na de Pecking Order ga doen. Het is nog niet af maar in de tussentijd kan ik een lijstje maken met patronen die ik heb liggen en een poll maken. Dan heb ik ook nog even tijd om stof en garen aan te schaffen (Als dat nodig is).

Spannend! Ik ben benieuwd welke ze kiezen.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.









Veel meer foto's op INSTAGRAM




2 opmerkingen: