vrijdag 23 augustus 2019

Koopkoorts

Hallo allemaal,

Wat doe je als je verdrietig bent? De een grijpt naar chocolade of ijs, de ander koopt een kledingkast vol. En ik? Ik koop de hobbywinkels leeg!


Naar aanleiding van het niet zo leuke bericht over mijn rug en de oorzaak van de pijn had ik geen zin om te borduren of te knutselen. Lezen deed ik ook niet....beetje Netflix en gamen en op mijn telefoon een beetje rondkijken....en tja, dan koop je nog weleens wat.



Boeken

Ik had nog een boekenbon van Bookspot liggen,die had ik gewonnen met de decemberzegels. Dus even rondgesnuffeld. Karin Slaughter lees ik wel vaker en Riley Sager heb ik op aanraden van een vriendin aangeschaft. Voorlopig liggen ze op de nog te lezen stapel want ik ben nu nog bezig met De Buitenstaander van Stephen King.




Nadat ik van The Walking Dead deel 13 uit had ging ik kijken welke ik nog heb liggen. Deel 14 ligt op de nog te lezen stapel maar ik zag dat deel 15 er ook al is. Dus besteld en meteen deel 16 in de voorbestelling geplaatst.





Games

Ik was druk bezig met Octopath Traveler toen Dragon Quest Builders 2 uitkwam. Eerlijk gezegd heb ik deze niet gekocht maar van mijn man gehad.
En inmiddels weer net zo verslaafd als aan deel 1. Lezen staat dus op een laag pitje.....



Shana lijkt al te weten dat ze voorlopig geen knuffels krijgt!



Heerlijk gamen op de bank! Manlief heeft dit spel en meteen ook een Switch gekocht. Dus i.p.v. tv kijken zitten we regelmatig samen te gamen.


Knutselspul

Een wijs persoon zei ooit:  "Je kunt nooit teveel knutselspullen hebben" (of was ik dat zelf?)
Dus toen ik aan het rondneuzen was op mijn favoriete webshops hield ik dat in mijn achterhoofd.





Valt mee toch? En ik heb al zoveel ideetjes wat ik hiermee ga maken!


Korting
Tja, als er korting is op je favoriete merk  kun je maar één ding doen.....



Borduren

Aangezien je nooit teveel knutselspullen kunt hebben, bedacht ik dat dit gezegde ook voor borduurspullen geldt....

 Borduurgaren en slabbetje

En wat patronen...







Ik heb ook nog wat dingetjes op Aliexpress gekocht maar dat is al netjes opgeborgen zonder foto's....  Veel kleine dingetjes zoals stickers, plaksteentjes en schudmateriaal.



Als ik zo terugkijk valt het nog reuze mee. :)

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!








 Veel meer foto's op INSTAGRAM







1 opmerking:

  1. O ja leuke dingen kopen helpt.
    Handige en leuke dingen gekocht. Vooral de patronen

    BeantwoordenVerwijderen