maandag 14 oktober 2019

Nieuwe start! Autumn Cat

Hallo allemaal,

De leden van Creatief Geknutsel hebben besloten....ik ga de Autumn Cat maken.


Deze maak ik op 18 count witte Aida.  De kleurtjes heb ik al bij elkaar gezocht en ik kwam maar 1 kleurtje tekort! Dus ik kon meteen starten.


Nog niet heel veel gedaan, het is maar een klein werk (106 x 104 kruisjes), misschien krijg ik het dit jaar nog af. Sorry voor de slechte foto.

Naast het starten van een nieuw project, heb ik ook besloten om niet verder te gaan met de Link's Awakenings world map. Ik vond het toch te weinig details hebben en ik was ook niet gelukkig met hoe het eruit zag op de stof.
Dus heb ik besloten om een patroon te maken. Ik heb dat al een tijdje niet gedaan en was vergeten hoe leuk ik dat vind!

Ik heb 2 patronen gemaakt:

Eentje van de kaft van het spel



en eentje van een overzichtsplaatje van Link en het eiland.



Ik vind ze allebei erg leuk maar begin met de eerste, want de tweede heeft wel erg veel blauw.

En ik weet ook al aan wie ik ze ga geven!

Voorlopig start ik hier nog niet mee, want ik ga eerst stof kopen en ik moet ook nog kijken of ik wel alle kleuren heb. Ik ga ze maken op 18 count aida en dat heb ik bijna niet meer op voorraad.


Verder twijfel ik erg of ik nog met de Escher verder ga..... ik zou die maken voor een vriendin maar het patroon staat me erg tegen....al die confetti. Ik heb er dit jaar ook niet aan gewerkt want ik wil eerst de Mario af hebben. En dan heb ik nog een werk wat met de loep moet. Dat wil ik eigenlijk beperken tot 1 werk met de loep en dan nog de Epic Pokemon, dan blijft het leuk om een maandproject te doen. Ik hoop dus dat de Mario lekker snel gaat want dan ga ik daarna weer maandelijks wisselen tussen een loepproject en de Epic Pokemon.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!









Veel meer foto's op INSTAGRAM




Geen opmerkingen:

Een reactie posten