maandag 21 oktober 2019

Nieuwe ontwerpen en herfstpoesje

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden vertelde ik dat ik de Link's Awakening world map zou gaan maken. Ik was zelfs al begonnen, voor het eerst in tent stitch. De stof die ik gebruikte was 20 count evenweave en ik vond de dekking niet zo mooi....

links awakening world map

Dus ik besloot het uit te halen en opnieuw te beginnen op 25 count evenweave....ik had zelfs de stof al aangeschaft, maar ik ging het patroon nog eens goed bekijken en ik vond het eigenlijk niet zo leuk.....

links awakening world map made by Craftinggeek

Dus besloot ik zelf een patroon te maken....dat werden er uiteindelijk twee.

Links awakening game front

Links awakening overview

Ik ga beide maken maar begin met de bovenste. Gewoon op 18 count aida. Ik weet nog niet wanneer ik ga starten want ik moet eerst kijken of ik genoeg stof heb en of ik alle kleuren in huis heb.
Verder vond ik het toch wel weer erg leuk om zelf een patroon te maken, dus misschien ga ik dit toch weer vaker doen.
Als je interesse hebt in een van de patronen kun je bij mij een download link vragen. Of kijk op de tab : Patronen

Herfstpoesje

Natuurlijk heb ik ook nog geborduurd deze week. Ik ben verder gegaan met mijn laatste nieuwe start.



De onderste rijen zijn af, en je kunt nu zien hoe breed het is. Dit is een klein werkje en het borduurt lekker vlot. Het meeste telwerk is achter de rug. Ik mis nog 1 kleurtje, als ik de spullen voor Link's Awakening ga kopen bestel ik dat meteen mee.



Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!









Veel meer foto's op INSTAGRAM





Geen opmerkingen:

Een reactie posten