maandag 30 september 2019

Mario en september

Hallo allemaal,

Vandaag weer een update van de Mario!

Ondanks ik bijna alle maandagen heb gewerkt, heb ik toch een beetje hieraan kunnen borduren.
Helaas heb ik de pagina niet afgekregen.





Ik merk wel dat als het werk op de standaard zit ik sneller kan borduren. Doordat ik dan in mijn bureaustoel zit en dus rechtop zit krijg ik ook geen rugpijn.
Misschien moet ik toch maar vaker boven gaan zitten.

Vandaag loopt ook de keuzepoll op mijn FB groep af en weet ik welk project mijn volgende start wordt. Intussen ben ik ook begonnen met een nieuwe start... de Links Awakening world map.
Dat is een full coverage en maak ik in tent stitch op 25 count 2 over 1. Tent stitch gaat lekker snel maar ik ben niet helemaal tevreden over de dekking. Misschien als ik wat verder ben.

Ik heb straks weer 4 weekprojecten, 1 maandproject ( de andere 3 maandprojecten liggen stil) en tussendoor ook nog de rendieren en de kleurenkaart.

Verder heb ik 19 van de 50 kerstkaarten af, heb ik 4 Scrawlrboxen liggen om te testen, moet ik een pagina afmaken in mijn Wreck this journal en heb ik nog een diamond painting liggen.

En natuurlijk moet ik ook nog iets maken voor de Kerst-swap!


Oh, en 7 boeken gekocht en de 2 laatste delen van The Walking Dead.

Ik zal me niet snel vervelen.

Gelukkig komen de donkere, koude en natte dagen er weer aan en is het lekker binnen zitten weer.


Vinden jullie de herfst ook zo'n fijn (hobby)seizoen?


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!











projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina  8 van 15


2 opmerkingen:

  1. Ik vind elke seizoen fijn. Zo is er afwisseling in het leven.
    Maar ik vind dat jij mooie dingen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik borduur ook boven in de bureaustoel nu. Veel gezelliger in de herfst/winter. Lekker in de bureaustoel en een muziekje erbij.
    Ik vind Mario geweldig, die ga ik dus NIET aan mijn zoon laten zien, haha

    BeantwoordenVerwijderen