maandag 23 september 2019

Een finish en een einde aan de blog?

Hallo allemaal,

De vogeltjes zijn af!

af op 23-09-2019
Zelfs de stiksteekjes en de Franse knoopjes zijn gedaan.

Nu mag ik een nieuwe starten. De poll op mijn FB groep loopt volgende week af en dan weet ik welk patroon ik hierna ga doen.

Uiteraard ga ik nog verder met de Sewing Cats en de Mario. En ik moet ook weer eens verder met de rendieren.

Gister zag ik een patroon van Link's Awakening World map. En ik heb besloten die ook te gaan doen.
Op 28 count in tent stitch 2 over 1. Ik ben benieuwd want dat heb ik nog nooit gedaan.


Stoppen met de blog?

Ik merk dat ik steeds minder lezers heb en ik heb ook steeds minder zin om achter de laptop een blog te schrijven. Snellere media zoals Instagram en FB trekt me meer. Dat kun je even snel met je telefoon doen. Binnen een paar seconden heb je een verhaaltje en foto geplaatst. Terwijl je voor een blog je laptop moet starten, foto's van je telefoon moet importeren en vaak nog bewerken en een verhaaltje typen. Als dan maar 10 mensen je blog bezoeken vind ik dat erg veel werk. 

Ik denk er dus over om te stoppen of 1 keer per maand een update te doen. Ik ben er nog niet helemaal uit.


Totdat ik besloten heb wat ik met de blog ga doen post ik gewoon nog iedere maandag.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!









Veel meer foto's op INSTAGRAM



4 opmerkingen:

  1. Zou jammer zijn als je stopt met bloggen. Maar begrijp het goed. Mijn blog wordt wel redelijk bekeken. Maar is inderdaad veel werk. Merk zelf ook dat ik minder blog.
    Je vogels zijn super mooi geworden. Ben benieuwe naar je nieuwe start.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vogeltjes zijn echt heel mooi geworden!
    Ik zou het jammer vinden als je stopt met bloggen, maar het is inderdaad veel werk...
    Benieuwd wat je nieuwe project wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik blog veel en véél minder. De reactiesop Facebook zijn er veel meer. Ik zet mijn werken bijvoorbeeld in de Nederlandse HAED pagina neer. En daar hebben ze dan ook weer non-haed dag op Woensdag. Mag je ook andere werken laten zien. En the World of Crosstitching, borduren in kruissteek etc etc. Er leeft veel meer op facebook.
    Instagram krijg ik niet zo heel veel reactie. Dat vind ik wat beperkt. Maar toch...
    Ik heb niet eens zin meer om een blog te schrijven.
    Dus ook ik denk erover om mezelf terug te trekken naar facebook, want ik heb hier iets van 19 volgers of zo. En of ze het nou allemaal lezen... Ik weet het niet.

    BeantwoordenVerwijderen