maandag 11 maart 2019

Pecking Order - veel geborduurd

Hallo allemaal,

Soms houd ik wel van een regenachtig weekend! Dat zijn van die dagen dat je heerlijk kunt borduren, en als je dan ook nog goed zin hebt gaat het lekker rap.

Er zijn bijna 2 vogeltjes bij geborduurd en ik heb bijna een pagina af! Ik ben nu bezig met pagina 6 van 8 dus ik ben er bijna.



Van het vogeltje dat ik nog niet af heb,hoef ik nog maar 2 kleurtjes in te vullen. Dat gaat de volgende keer zeker lukken.


Gezondheid

Zoals jullie weten kwakkelde ik de laatste tijd met mijn rug. Inmiddels ben ik bij de reumatoloog geweest, zijn er foto's gemaakt en is er een uitgebreide bloedtest gedaan. Gelukkig heb ik geen reuma! Waar de pijn dan wel vandaan komt weten ze (nog) niet. Ze vertelde dat bij 80% niet te achterhalen valt waar de rugpijn vandaan komt. Ze gaan kijken of fysio helpt. Ondertussen heb ik goede en slechte dagen, met soms erg hevige pijn.

Daarnaast kreeg ik te horen dat ik bloedarmoede heb en dat ik ijzertabletten zal moeten gaan slikken. Hiervoor moet ik nog naar de huisarts want ze willen ook onderzoeken hoe ik daaraan kom. Ik ben wel erg moe maar heb niet gedacht aan bloedarmoede. Ik heb al jaren een kaliumtekort en dacht eigenlijk dat ik daar zo moe van was. Tot ik bij de huisarts ben geweest let ik dus nog extra op mijn voeding. Zodat ik naast kalium ook genoeg ijzer binnenkrijg.


Voor nu gaan de vogeltjes weer in de kast en ga ik verder met de Pretty little produce SAL.

Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM


1 opmerking:

  1. Flink bij geborduurd. En gelukkig dat geen reuma is maar ja wat is het dan? Zo naar lijkt mij. Hopelijk gaat fysio goed helpen.

    BeantwoordenVerwijderen