woensdag 6 maart 2019

Boeken - Schone Slaapsters

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik blogde over lezen/boeken.
Lezen staat hier op een laag pitje, niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik meestal te moe ben om nog te lezen. Ik lees namelijk het liefst in bed.

Toch heb ik weer een boek uit, De Schone Slaapsters van Stephen King.
Heerlijk boek om te lezen.


Het was een lekkere dikke, 826 pagina's maar het leest erg makkelijk. Het verhaal is ook heerlijk spannend.

Uiteraard meteen weer nieuwe boeken op mijn nachtkastje gelegd.


Wisseling van de Wacht van Stephen King. Is het derde deel van de Mister Mercedes reeks. Ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

En boek 13 van de Walking Dead. Ik las de comics vlak voordat de serie op tv begon. En eerlijk gezegd vind ik de comics beter. Er gebeurt veel meer met de karakters en is vaak heerlijk gruwelijk.
Ik heb deel 14 ook al klaarliggen en ik zag dat deel 15 beschikbaar is, dus die wordt binnenkort aangeschaft.

Voorlopig heb ik dus weer wat te lezen.

Tot de volgende keer,








Veel meer foto's op INSTAGRAM


1 opmerking:

  1. hoi hoi!! ik lees ook heel graag. Ik haalmijn boeken bij de bieb. Vroeger kocht ik ieder boek, maar die liggen hier nu maar te liggen natuurlijk!! dus hup naar de boek, voor de prijs van minder dan een boek, ben ik een jaar lid!! Maar terzijde,ik lees dus graag, maar ik kijk ook heel graag naar walking dead!! Lievelings serie { en ziekenhuisserie´s} maar ik wist niet dat er ook comics en boeken van waren, dat wordt nog eens snuffelen in de bieb!!

    BeantwoordenVerwijderen