maandag 11 februari 2019

Rendieren - Donner

Hallo allemaal,

Zoals ik vorige week al vertelde volgt nu de wekelijkse update van de nieuwe start "Rendieren".

Als je me volgt op Instagram dan weet je dat ik al een tijdje bezig ben, het resultaat is dus niet van 1 week.

Ik ben begonnen met het midden bepalen van de lap, het losse rendier en dit uitgemeten op de stof.


Het begin is er!
Ik heb de afgelopen weekenden aan dit rendier gewerkt.
Het borduurt aardig vlot weg en na een middagje borduren was er al een flink deel zichtbaar.


Na een middagje borduren

Met dat koude, natte weer blijf ik in de weekenden lekker binnen en tussen het gamen door kwam er steeds een stukje bij.

Alleen nog de stiksteekjes!
De afgelopen week zat het Rendierenproject voor het eerst in de weekrotatie. En is het eerste rendier af!

Donner

Nu ga ik eerst het vakje voor het volgende rendier uitmeten voordat ik verder kan, maar dat is voor een volgende keer want voor nu staat de Pecking Order in de planning.

Tot de volgende keer








Veel meer foto's op INSTAGRAM







2 opmerkingen: