maandag 18 februari 2019

Pecking order - nog meer vogeltjes!

Hallo allemaal,

Vandaag weer een update van de Pecking order.
Zoals beloofd eerst een foto uit de q-snap.

uit de q-snap
Het roodborstje had ik de vorige keer bijna af. Die heb ik nu afgemaakt en voor dit gedeelte ook de stiksteekjes gedaan.

Toen weer terug in de snap en lekker verder. Ik had ondanks een drukke week zin om te borduren dus ik ben lekker opgeschoten.

musjes!
Er is een musje bijgekomen en de volgende mus is in de maak.

Nu gaat deze weer in de kast en ga ik weer verder met de Pretty little produce SAL.
Beide projecten lopen tegen het eind en ik ben dus al aan het bedenken wat de volgende projecten worden....daarover een volgende keer meer!

Tot de volgende keer,









Veel meer foto's op INSTAGRAM








2 opmerkingen: