maandag 21 januari 2019

Nog meer groente en fruit

Hallo allemaal,

Zoals ik de vorige keer al vertelde heb ik sinds kerst ontzettende rugpijn. Na verschillende dokters bezoekjes, bloedtesten en heel veel pijnstillers gaat het nu iets beter. Ik moet 13 februari naar de reumatoloog om te onderzoeken waar die pijn vandaan komt.
wordt vervolgd dus....

Nu heb ik lekker een weekje vrij. In dat weekje ga ik mijn hobbykamer opruimen (vooral de kasten en alle nieuwe stempels en stansen opbergen), begin ik een nieuw borduurwerk en ga ik verder met de projecten die al lopen.

Vandaag dus een update van de Pretty little produce SAL.



Er zijn er weer drie bij gekomen.

Een zoete aardappel, een citroen en een paprika! Ik moet er nu nog 11 en de titel en ben op 68 %.

Deze week ga ik weer verder met de Pecking Order en start ik een nieuw project. Daarover volgende keer meer!

Tot de volgende keer!




Volg me op INSTAGRAM
Volg me op FACEBOOK


3 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je zo tobt met je rug! hopoelijk komt er duidelijkheid.
    Maar wat wordt je lap leuk, boordevol vitamientjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zeg. Heel veel sterkte zo naar zo veel rugpijn! En je borduurwerk wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen