maandag 2 juli 2018

Maandproject Juni: Mario through the ages # 25

Hallo allemaal,

Ik zou vrijdag de update van Mario plaatsen en zaterdag de SAL, maar heel eerlijk gezegd had ik gewoon geen zin om achter de laptop te kruipen.

Vandaag is mijn vaste niet werken dag maar ik moet straks wel even inloggen omdat ik vanaf donderdagmiddag vrij was en er nog een paar zaken lopen die afgehandeld moeten worden. En als ik dan toch achter de laptop zit dan blog ik ook maar meteen even!

Vandaag dus de update van Mario. Vanwege het warme weer heb ik niet vaak in mijn hobbykamer gezeten, er is dan ook niet veel bij geborduurd...

Zo zag het werk er uit toen ik er deze maand aan begon.



En nu ziet het er zo uit


Het gras is af. Ik had gehoopt deze rij af te krijgen maar helaas!

De maand juli ga ik verder met de Escher.


Tot de volgende keer!









projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina 6 en 7 van 15



2 opmerkingen:

  1. Elke steek is er 1. En je gras is af😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een geweldig werk hoor! Zou mijn zoon ook prachtig vinden maar heb al genoeg onder handen :)

    BeantwoordenVerwijderen