maandag 28 mei 2018

Maandproject - Epic Pokémon (24)

Hallo allemaal,

Het eidne van de maand is in zicht en dus tijd voor de update van de Pokémon.
Het was een slechte maand voor het maandproject. Zoals jullie weten borduur ik de maandprojecten boven in mijn hobbykamer. Deze maand had ik anderhalve week vrij, moest ik een weekend werken en was het erg warm. Daardoor heb ik niet veel boven gezeten.
Vandaag met goede moed begonnen maar door de warmte werd ik slaperig en ben ik een dutje gaan doen. Zodoende is er niet veel gewerkt aan de Pokémon. Ik heb er zelfs niet eens eentje af gekregen!

Tijd voor foto's.....

begin van de maand........




En eind van de maand



Oshawott is bijna af. Ik hoop de volgende keer meer te borduren.

Nu gaat de Pokémon de kast in en volgende maand ga ik verder met de Mario.



Tot de volgende keer!









Deze pokemon staan er nu op:
Rattata / Pachirisu / Croagunk / Pikachu / Meowth / Poliwhirl / Seedot / Bulbasaur / Charmander / Squirtle / Diglett / Chikorita /Cyndaquil / Totodile / Treecko / Torchic / Mudkip / Turtwig / Chimchar / Piplup / Snivy / Tepig / Oshawott




projectinformatie

De Epic pokemon is:



798 kruisjes breed x 1000 kruisjes hoog
111 cm breed x 139 cm hoog op Aida 18 count 

Ik ben nu bezig met pagina 11 van 224.

1 opmerking: