woensdag 11 april 2018

Kaartje per week- 12 & 13 Pasen

Hallo allemaal,

En dan is het nu tijd voor mijn eerste knutselberichtje op dit blog! Ik heb voor Pasen 2 kaartjes gemaakt. Dit zijn de kaartjes voor week 12 en 13.

Pasen kaartje week 12
 Dit kaartje is gemaakt met stempels van Lawn Fawn. Ik heb meerdere vogeltjes gestempeld en ingekleurd met copics. Vervolgens een labeltje met de tekst Vrolijk Pasen gestanst en met foam op de kaart geplakt. De kaart zelf is van oranje cardstock.


Pasen kaartje week 13
Dit kaartje is gemaakt op Neenah cardstock (mixed media papier), de stempels zijn van Marianne Design. Bij het voorste eendje drukt ik iets te stevig op de stempel waardoor de lijnen wat dikker zijn geworden. Vervolgens heb ik de eendjes ingekleurd met Zig brush markers en de randen afgerond met de envelop punch. Ook hier heb ik de stans Vrolijk Pasen gebruikt. De eendjes lopen op een geel/oranje rand die ik met Distress inkt en een blending foam heb aangebracht.


Tot de volgende keer!


2 opmerkingen: