vrijdag 30 maart 2018

Mario through the ages # 23

Hallo allemaal,

De laatste maandag van de maand is alweer voorbij! Het is dus weer tijd voor een update van het maandproject.
Hoe zag het er uit toen ik het begin deze maand weer oppakte?



Ik was bezig met pagina 6 en 7 en hoopte de eerste rij af te krijgen. Helaas moest ik de afgelopen maand vaak op maandag werken waardoor ik tijd miste om te borduren. 

Hoe ver ben ik nou eigenlijk gekomen?




Toch nog wel ver! Helaas niet afgekregen. Als ik het extra stukje van pagina 7 niet had meegenomen had ik pagina 6 waarschijnlijk wel afgekregen, maar ik vind dit lekkerder werken. Misschien dat ik morgen nog een paar steekjes zet (het is tenslotte dan nog maart), maar deze rij afkrijgen lukt me niet meer.
Aanstaande maandag is de Escher weer aan de beurt. 


Tot de volgende keer!






projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina 6 en 7 van 15

3 opmerkingen:

  1. Waw, er is terug toch al een groot stuk bijgekomen. Leuk met die pikachu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... maar je bent al wel een flink stuk opgeschoten. Ziet er echt leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch weer flink een stuk bij geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen