maandag 11 december 2017

Tussendoor

Hallo allemaal,

Ik vertelde al dat ik met nog een projectje bezig was. Een vriendin had een borduurwerkje gekocht, maar haar handen willen niet meewerken. Ze vroeg of ik het voor haar wilde maken. En natuurlijk zei ik ja. Het was maar een klein werkje en op 14 count Aida dus dat kan ik op de bank maken.

Toen we naar de KreaDoe gingen had ze het bij zich en diezelfde week ben ik er aan begonnen.
Gister heb ik de laatste stiksteekjes gezet en is het werkje af.

Cavias af op 10-12-2017
Ik heb nog een heleboel van dit soort kleine werkjes liggen. Veel op 14  of 18 count aida, dat moet op de bank wel lukken.  De grote projecten doe ik boven in mijn hobbyhoekje. (daar komen ook nog fotos van). Ik wil dus tussen de grote projecten door die kleine werkjes oppakken, die zijn snel klaar en dan heb ik iets meer te laten zien dan 2 keer per maand de update van het grote project.

kleine projectjes

Nu weer verder met de Escher en het kleine projectje van deze maand heb ik al bijna af.....de foto daarvan volgt volgende week!








2 opmerkingen:

  1. Leuk projectje. Ik vind het ook af en toe leuk om kleine borduurwerkjes tussendoor te maken.

    BeantwoordenVerwijderen