maandag 4 december 2017

Escher / deel 7

Hallo allemaal,

Het is de eerste maandag van de maand en dus tijd voor een nieuw project!
Deze maand ga ik werken aan de Escher.

Bij de laatste update van dit werk was ik op 6,6 % en had ik 88 blokjes geborduurd. Het zag er toen zo uit:

Escher Drawing Hands


Zo is het in mei 2017 de kast in gegaan en zo is het er gister uit gekomen. Hopelijk is er eind deze maand heel wat bij geborduurd!

De laatste maandag van deze maand komt de volgende update van dit werk. Dat is op eerste kerstdag en de maand is dan nog niet voorbij maar ik post het liefst op maandagen. 

Tot de volgende keer!










projectinformatie:
De Escher heeft 1340 blokjes van 100 kruisjes, ik ben nu bezig met blokje 89.
Het wordt geborduurd op Aida 20 count, 1 over 1.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi borduurwerk is dit toch. Je krijgt volgens mij al iets minder confetti of niet? Ben benieuwd naar je update.

    BeantwoordenVerwijderen