maandag 6 februari 2017

Nintendo SAL / deel 1

Het eerste blok met de afbeelding van Mario is af.
#nintendosal

Hallo allemaal,

Vandaag een update van de Nintendo SAL! Ik neem dit werk op in de weekrotatie, dan wordt er tenminste regelmatig aan gewerkt en blijven de andere werken niet liggen. Ik heb nu 4 projecten in rotatie.

Het eerste blok is af en ik ben begonnen met het kader van het tweede blok.


Het geheel bestaat uit 24 blokken. Je krijgt iedere maand twee blokken. Ik heb inmiddels de blokken van februari ontvangen. Ik kwam toch nog kleurtjes te kort, maar die zijn al besteld en binnen.


projectinformatie

De NintendoSAL wordt gemaakt op 28 count evenweave, 1 over 1. Ik ben bezig met blok 2 van 24.


Wil je meedoen? De Nintendo SAL is hier verkrijgbaar! Nintendo SAL

2 opmerkingen:

  1. ziet er net echt uit, zoals in het spel geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sal. Elk blok die je afmaakt is toch een leuke finish. Ik denk dat daardoor leuk borduurt. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen