maandag 11 april 2016

Geboortetegel # 6

Vorige week had ik een hele drukke werkweek. Ik heb ongeveer 55 uur gewerkt. Daardoor had ik 's avonds geen puf meer om te borduren. 

Afgelopen weekend eindelijk de geboortetegel weer opgepakt. De tweede ballon staat er op. Ook deze krijgt een witte balk, daar komt de geboortedatum in te staan.



Het was nog even spannend, ik borduur dit in opdracht van een groepje vrienden voor een vriendin. Een van hen had mij gezegd dat het een meisje wordt dus roze ballonnen! Toen ik zaterdag een foto van het resultaat tot nu in onze groep postte vroeg ineens iemand: "Waarom eigenlijk roze ballonnen? Het wordt toch een jongen?" Waarop het zweet me uitbrak! Al het roze uithalen en opnieuw beginnen met blauw zou best veel werk worden en het moet in mei af zijn!

Na wat heen en weer ge-app werd het dan toch duidelijk. Het wordt een ........meisje!

En mocht ik ooit nog een geboortetegel borduren.....dan worden het neutrale kleuren!


5 opmerkingen:

  1. Wat schattig... En het is inderdaad wijs, de volgende keer neutrale kleuren. Creme, beige, geel, mintgroen... Er zijn zat kleuren te vinden waarbij je borduurwerk geen "gevaar" loopt zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is wel heel veel uren om te werken. Kan mij voorstellen dat je dan echt gebaald had al dat roze om toveren naar blauw. Gelukkig is het goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen