maandag 1 februari 2021

En dan is het alweer februari....

 Hallo allemaal,

Normaal gesproken start ik na iedere finish van een project en bij de start van een nieuw jaar een nieuw project. Dit jaar ga ik dat niet doen.

Ik heb nu 8 projecten liggen en dat wil ik terug brengen naar 2 weekprojecten en 1 maandproject. Zo houd ik ook nog tijd over voor andere hobby's en komt er ook een keer wat af!

De huidige projecten zijn:

weekprojecten:
  • Sewing Cats
  • Links Awakening Game cover
  • Rendieren
  • DMC kleurenkaart
  • Zelda embleem
maandprojecten
  • Epic Pokémon
  • Mario through the ages
  • Nintendo SAL

Dit jaar ligt de focus op Sewing Cats als weekproject en Mario als maandproject. Tussen het werken door, in de lunch pauze enzo, werk ik aan de DMC kleurenkaart.
Dat betekent dus iedere week een update van de Sewing Cats en iedere eerste vrijdag van de maand een update van het maandproject. 
Updates van de kleurenkaart worden geplaatst als ik er weer een paar af heb.

Daarnaast wil ik ook dit jaar weer 50 kerstkaarten en 50 verjaardagskaarten maken. Doorover een andere keer meer!

Nu de update van Sewing Cats. Ik heb niet veel geborduurd want ik heb heel veel zitten gamen. Op jet moment ben ik verslaafd aan Immortals Fenix Rising op de Switch...., maar ik heb toch ook een stukje geborduurd. :)



Misschien lukt het om deze week iets meer te borduren?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende keer!


Jeetje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten