maandag 28 september 2020

De Sewing Cats zijn weer terug!

 Hallo allemaal,


Nu de Autumn Cat af is ben ik weer verder gegaan met de Sewing Cats. En ondanks de drukte van de kittens heb ik toch aardig wat bij geborduurd.


Het hele onderste gedeelte is nu bijna af, en het is bijna tijd voor de stiksteekjes. Voor nu gaat deze weer even de kast in en ga ik deze week verder met de Rendieren.

Ook moet ik echt verder met het maken van Kerstkaartjes, ben ik bezig met een KerstSwap en moet ik ook nog een surprise maken voor het dierenSinterklaasfeest.

Hopelijk lukt het me om volgende week weer te bloggen want ik wil toch echt 1 keer per week een berichtje plaatsen.


Oh, en dit is ons eerste duo kittens:

De grijze is een poesje en ze heet Shinju, haar broer naast haar heet Kyojin. Het zijn Maine Coons.

Kyojin heeft een beetje last van zijn oogje en krijgt meerdere keren per dag druppeltjes in zijn oog. Ze zijn ontzettend lief en erg druk! Onze 2 Noortjes vinden het allemaal erg spannend en interessant.

Halverwege oktober komt er nog een duo, ook dan zal ik een foto plaatsen.


Jullie begrijpen vast wel dat ik niet echt aan hobby's toekom! 


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!


Jeetje


1 opmerking: