maandag 28 oktober 2019

De naaimachine

Hallo allemaal,

Vandaag weer een update van de Sewing Cats! Het zwart van de naaimachine is helemaal ingevuld (voor deze pagina) en het tweede poesje is bijna klaar.Hierna ga ik onderaan naar rechts borduren. Deze pagina is niet helemaal af maar het lijkt me handiger als ik eerst het onderste gedeelte afmaak.



Ik heb de q-snap gedraaid want ik kon de bovenste steekjes niet zetten. Als het tweede poesje af is moet ik de snap weer draaien zodat ik verder naar rechts kan borduren.

Voor nu gaat deze de kast in en ga ik deze keer verder met de Rendieren. Daar heb ik al veel te lang niet aan gewerkt, en die gaat niet meer voor deze kerst afkomen. Ik ga mijn best doen om het voor kerst 2020 af te krijgen.


KreaDoe

Dit jaar ga ik weer met een stel FB vriendinnen naar de KreaDoe! Dat is een hele grote creatieve beurs. Je kunt daar heel veel vinden, stempels, inkt, papier, borduurspullen, wol om te haken of breien, eigenlijk teveel om op te noemen. Ik vind het altijd weer een feestje om tussen al die spullen te neuzen!

Wie gaat er ook aar de KreaDoe?

Jeetje doet van alles

En ik ga mijn andere hobby's toch weer op mijn andere blog plaatsen. Ik vind het zelf niet prettig dat hier alles door elkaar staat, en de titel van dit blog is Jeetje Borduurt dus deze blog moet over borduren gaan.
Dus als jullie mijn andere hobby's (o.a. kaartjes maken) willen volgen, volg dan Jeetje doet van alles
Op Jeetje doet zal ik op vrijdag mijn wekelijkse blogjes gaan plaatsen, te beginnen met de kerstkaartjes van 2019.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!










Veel meer foto's op INSTAGRAM





3 opmerkingen:

  1. Ik ben nog nooit naar de Krea Doe geweest, ik wil ooit nog eens naar de Handwerkbeurs in Zwolle. Lekker met de trein.
    Jouw borduurwerk wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op de krea doe! Zou best een keer willen dus wie weet.
    Je borduurwerk is erg leuk aan het worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat krea doe leuk was. Ben benieuwd wat je gekocht heb. En blijft leuk hele kat die op je borduurwerk verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen