vrijdag 6 september 2019

Wreck this journal

Hallo allemaal,

Eind vorig jaar kocht ik een Wreck this journal ( en gaf er een paar cadeau). Dit is een boekje waarin wat opdrachten staan die je met het boek moet uitvoeren.



Ik wilde al een tijdje een art journal maken maar wist niet goed hoe te beginnen. Toen ik dit boekje tegenkwam leek me dit wel een leuke uitdaging. Inmiddels heb ik ook een Art Journal van Strathmore gekocht maar die is nog helemaal leeg.

In de WTJ heb ik al een paar pagina's gemaakt. Het gaat niet zo snel maar er zit geen deadline op, je kunt dit dus op eigen tempo doen.

Ik begon met de informatie pagina


De inspiratie voor de volgende pagina kunnen jullie wel raden.......



Voor de derde pagina vond ik een mooi gedichtje

Ik kan niet zo heel goed tekenen maar dit is wel erg leuk om te doen. 



Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!




Veel meer foto's op INSTAGRAM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten