maandag 12 augustus 2019

De vogeltjes zijn er weer

Hallo allemaal,

Ik weet het....ik had beloofd weer regelmatig te bloggen maar het is me nog niet gelukt. Weer veel pijn gehad. 

Gelukkig gaat het nu weer iets beter en kan ik op mijn vrije dag ook even achter de computer kruipen om jullie weer op de hoogte te houden!

Ik zag in de statistieken en aan jullie reacties dat jullie gelukkig nog wel regelmatig langskomen. Heel erg bedankt daarvoor!


Pecking Order

Oké, dan nu het resultaat van een avondje borduren.



Tadaa!  Zien jullie het verschil met de vorige keer?


Niet superveel gedaan, maar toch weer een staartje van een vogeltje erbij.
Voelde ook weer goed om aan dit werk te borduren.

Als deze af is mag ik weer een nieuwe starten. Ik heb aan mijn leden van mijn FB groep beloofd dat zij dan mogen kiezen welke ik hierna ga oppakken. Wil je meebeslissen? Wordt dan lid van mijn groep! Creatief Geknutsel. :) 


Zo, vandaag weer een beetje aan Mario werken zodat ik die aan het eind van augustus ook kan laten zien.

En nu echt meer blogs! Ik ga er vandaag een aantal klaarzetten zodat de komende weken er weer regelmatig content te vinden is op dit blog.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!










Veel meer foto's op INSTAGRAM





2 opmerkingen:

  1. Alles op zijn tijd! en in deze periode met zon en vakantie borduren we allemaal wat minder. Vogeltjes gaan toch mooi vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen