woensdag 8 mei 2019

RAK

Hallo allemaal,

Sinds begin dit jaar organiseer ik op mijn FB pagina een maandelijkse RAK.Iedere maand doen we iets kleins, zoals een kaartje of iets lekkers sturen of gewoon een lief berichtje!

Zo deden we de afgelopen maanden de volgende dingen:

Januari
Stuur een kaartje met een lieve tekst naar iemand van de lijst Rokkers. Zet op de kaart dat het van deze groep is en zet er RAK op. Natuurlijk mag je ook je naam vermelden.

Februari
Plaats een hartje en de afkorting RAK op de FB van iemand van de lijst Rokkers

Maart
Stuur wat lekkers naar iemand van de lijst Rokkers. Stop er een lief briefje bij.

April
Stuur jouw favoriete thee naar iemand van de lijst Rokkers. Vertel waarom jij deze thee zo lekker vindt.

Ik doe zelf ook mee, al lukt het me (nog) niet om iedere maand mee te doen.

Ontvangen:









Verstuurd:



Zoals jullie kunnen zien heb ik meer ontvangen dan verstuurd, maar ik hoop daar nog verandering in te brengen.

Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten