maandag 20 mei 2019

Een finish en gerommel in de hobbykamer

Hallo allemaal,

Het is gelukt! De Pretty little produce SAL is af.

Ik heb er iets langer over gedaan dan gepland. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen dus voorlopig gaat ie in de la met andere projecten die wel af zijn maar nog niet ingelijst o.i.d.

Pretty little produce SAL finished
Mijn nieuw start ga ik vandaag uittellen en het garen bij elkaar zoeken. Dan gaat ie mee de rotatie in en kan ik over twee weken beginnen.

En dit wordt mijn nieuwe project!



Ik ga het maken op Murano Lugana 32 count - Petit Coeur Gray. (2 over 2 dmc)

Ik heb er zin in!

Hobbykamer

Zoals ik vorige week al aangaf, wilde mijn man zijn kant van de hobbykamer anders indelen. De hele zaterdag is hij druk bezig geweest en het resultaat mag er zijn! 

voor


en na!





Mooi! Ik ben zelfs een beetje jaloers. Dit is mijn kant....



Het rechter ladekastje aan mijn mans kant mag ik gebruiken. Daar stond eerst een hoge kast (net als aan mijn kant) die voor de helft gevuld was met stof en garen. Dat kan nu mooi in de ladekast.

Boven de ladekasten komen nog rekjes voor zijn spullen.

Het ziet er nu niet meer zo rommelig uit en hij heeft lekker veel werkruimte.
Kunnen we lekker met z'n tweeën hobbyen!


Tot de volgende keer,










Veel meer foto's op INSTAGRAM




2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig om zo samen te kunnen hobbyen!
    En gefeliciteerd met je finish!
    bij mij ligt er ook een hoop in de la wat af is...komt wel een keer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hobbykamer is mooi geworden. Je borduurwerk is erg mooi geworden. En leuke nieuwe start met gewaagde stof.

    BeantwoordenVerwijderen