maandag 8 april 2019

Pretty little produce SAL - niet zo veel gedaan...

Hallo allemaal,

Helaas niet zo heel veel geborduurd deze week. Ik was steeds erg moe. Zelfs in het weekend niet veel gedaan. Ondanks het mooie weer. Ik was zo moe dat ik veel geslapen heb.

Maar er is toch een appeltje bijgekomen. De bloemkool had ik ook af kunnen hebben maar het wit was op en ik had geen puf om naar boven te gaan om een draadje te pakken.



Ik hoop dat ik snel weer wat energie heb om wat een mijn hobby's te doen. Het enige wat ik doe is een klein beetje borduren en af en toe lezen. Alle andere hobby's liggen stil. 

Gezondheid

Uit de laatste bloedtest kwam dat ik inderdaad bloedarmoede heb, door ijzertekort. Ik moet nu 3 x daags een ijzertablet innemen. Daarnaast bleek dat ik een traag werkende schildklier heb.Ook daar moet ik medicijnen voor gaan gebruiken maar we gaan nu eerst met de ijzer aan de gang. Over een maand moet ik terug om weer bloed te prikken en dan gaan we kijken of we met de schildklier medicijnen gaan beginnen.
Voor de rugpijn moet ik naar de manueel therapeut.
De moeheid en de rugpijn kan trouwens ook door de schildklier problemen komen.

Geen leuk nieuws maar ik weet eindelijk wat er met me aan de hand is. Nu energie opbouwen! 


tot de volgende keer,











Veel meer foto's op INSTAGRAM





1 opmerking:

  1. Fijn dat je nu weet wat allemaal aan de hand is. Hopelijk gaat werken en werk het allemaal met elkaar door.

    BeantwoordenVerwijderen