maandag 26 november 2018

Nog een musje.

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.
Ik heb de afgelopen tijd niet geblogd en ook weinig tot niet geborduurd of andere creatieve activiteiten gedaan.

Onze mooie, lieve Aiko die al sinds 2015 ziek was moesten wij 12 november laten gaan. Dat was voor ons erg zwaar. We hebben er nog steeds erg veel verdriet van. Ze had nierontsteking en dat is haar uiteindelijk fataal geworden. Ze is 9,5 jaar geworden. Misschien schrijf ik er over een tijdje wel een blogje over.

Aiko 25-03-2009 / 12-11-2018
Na een tijdje vind je dan toch de rust om iets op te pakken. En zo is er toch een vogeltje bijgekomen. Weer een musje!



Ik heb nu 3,5 pagina's af en zit op 43 procent. Op deze pagina staat nog een deel van de voederplank en het begin van de volgende vogel. Dat is voor de volgende keer. Deze week ligt de Pretty little produce SAL weer op de bank.

Het grote project van deze maand (Epic Pokémon) heb ik niet aangeraakt. Daar volgt geen update van.


Tot de volgende keer!









Volg me op INSTAGRAM
Volg me op FACEBOOK






4 opmerkingen:

  1. Ach jee...zo'n lieve poes!
    Ik wens je veel sterkte met het verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O altijd heel heftig een huisdieren verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met het verlies van jullie lieve Aiko.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte gewenst, altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen