woensdag 11 juli 2018

Pecking Order

Hallo allemaal,

De afgelopen week ben ik begonnen met een nieuw project!



Het is de Pecking Order van Marjolein Bastin. Het is een pakket van Lanarte en ik maak het op een andere stof dan bij het pakket zat.
In het pakket zat 14 count en dat vind ik te grof dus maak ik het op 18 count aida.

Eerst de stof uittellen....



En de kleurtjes labelen...


Er zaten heel veel draden met knopen tussen. En ook van die restjes draad, je weet wel, die dan aan elkaar geknoopt zijn....Ik koop bijna nooit pakketten, alleen het patroon. Maar dit patroon was niet zonder pakket te krijgen. Gelukkig zit er een dmc codering bij, dus als ik draad tekort kom kan ik het aanvullen.

Dan de stof in de q-snap.


En de eerste steekjes kunnen gezet worden.



Dit project ga ik wekelijks wisselen met de SAL's.

Dus aanstaande zaterdag volgt van dit werk al een update.

Tot de volgende keer!




3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend project! Erg jammer dat het garen vol knoopjes zit, dat moet niet kunnen vind ik! Zal namelijk niet goedkoop zijn geweest om aan te schaffen. Dus als ik jou was zou ik toch kijken of ik ergens een klacht kon indienen.
    Ik ben benieuwd naar je volgende update, veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi project zeg! En 18 count vind ik voor zulke projecten ook mooier dan 14 count. Omdat je veel stof ziet.

    BeantwoordenVerwijderen